Wednesday, February 20, 2013

Winter night in Toulouse

Photographer: Charlotte Swan

There is something beautifull in winter nights, especially for christmas. If I write this blog it's to share with you several things I like to do in my life, especially my passion for photography. So I'd like to show you some pictures on several themes and the first one is about a night in Toulouse before christmas when you can feel magic around you. Enjoy

Il y a de la beauté dans les nuits d'hiver, et plus encore à l'approche de noël. Si j'ai voulu faire ce blog, c'est pour partager avec vous les choses que j'aime faire dans la vie, et plus particulièrement ma passion, la photographie. C'est pourquoi je vous montrerai quelques photos sur des thèmes différents et je commence par une nuit d'hiver aux alentours de noël, avec toute sa magie et sa douceur.





No comments:

Post a Comment