Monday, April 1, 2013

Morning surprise

  Outfit: Maje coat - Only dress - Spiral shoes - Charlotte Martyr ring
Photographer: Sylvie & Charlotte Swan

  
Two swans near Mediterranean sea, in salt water of the pond, surrounded by horses. An unusual meeting between those beautiful animals. I don't know if you have already been near the pond of Mediterranean sea but I can tell you that I have never seen a swan swimming in before, and I have never seen two swans flying to see some pink flamingo. That scene seems just unreal to me so I decided to take some pictures and to show it to you here. Special week on the blog since I have decided to present you some aspects of the environment near Mediterranean sea on a sunny day. I change my photographer for the week, I hope you'll enjoy her pictures.

Deux cygnes blancs près de la Méditerranée, dans l'eau salée d'un étang entourés par les chevaux.  Une rencontre insolite entre ces magnifiques animaux. Je ne sais pas si vous connaissez les étangs près de la Méditerranée mais je peux vous dire que je n'ai jamais vu un cygne y nager auparavant, et encore moins deux cygnes s'envoler à la rencontre de quelques flamands roses. Cette scène m'a parue tellement improbable que j'ai décidé de l'immortaliser et de la partager avec vous. Petite semaine spéciale sur le blog puisque j'ai décidé de vous présenter les côtes de la Méditerranée, près de Montpellier lors d'une journée ensoleillée. Changement de photographe exceptionnel cette semaine, j'espère que vous aimerez ses photos.













2 comments: