Sunday, May 12, 2013

Red dress under the rain

Outfit: Cop copine dress - Mellow yellow shoes - Asos jacket - Vintage earrings / ring / bracelet
Photographer: Pierre

Poetry under the rain, a red touch sailing on the Garonne, on calm water. A weeping willow, the leaves growing near water. A place I love in Toulouse, that's why I want to show it to you. By the way, I am so glad to see that you liked the pictures I put on the blog in my last post, I think I will make some other pictures like that. So, Enjoy the pictures guys

La poésie d'un jour de pluie, une touche de rouge sur la Garonne, voguant sur l'eau. Un saule pleureur dont les feuilles sont revenues et verdoient près de l'eau. Un endroit que j'aime beaucoup sur Toulouse et que j'aime vous montrer sur le blog. Au fait, je suis contente que vous ayez aimé mon dernier article sur les méduses, je pense refaire des photos du même genre prochainement. Je vous laisse avec ces photos de Toulouse










No comments:

Post a Comment