Thursday, May 16, 2013

You are my dream

Photographer: Charlotte Swan


Free, in front of the sea... I really like to make fashion pictures, even if I used to love landscape pictures, I love to make that kind of pictures now. That's why I chose to do that shooting with that dress which is amazing to my mind. I hope you'll like that outfit, that landscape and the way I chose to make those pictures. Enjoy

Libre, face à la mer... En ce moment je fais beaucoup de photos de mode même si mes premières amours se portaient vers les paysages, j'aime beaucoup faire ce genre de photo. C'est pourquoi j'ai choisi de faire une séance photo avec cette robe que je trouve magnifique. J'espère que vous aimerez le choix de la tenue, du décor et des prises de vue. Enjoy












No comments:

Post a Comment