Tuesday, May 14, 2013

Tamaris

Photographer: Sylvie

Wake me up, into the first cold light of the morning, the sweetness of the wind which grows and the elegant fragrance of a wild flower. A geometric landscape drawing under my eyes, reflections on water which breaks in a few seconds after the birds swims in. A beautiful landscape which reveals the beauty of that dress. A maxi dress, again you may think, I love maxi dresses so it will not be the last on the blog but I still have some surprises for you. I hope you appreciate the different landscapes I show you on the blog, we always make efforts to show you beautiful things that goes well with my outfits. So now, I think I talk too much, let's enjoy the pictures...

Réveille moi, la fraîche rosée du matin, les premières lueurs du jour, la douceur du vent qui se lève et l'élégance du parfum d'une fleur sauvage. La géométrie du paysage qui se dessine sous mes yeux, les reflets sur l'eau qui se brisent dans le sillage des oiseaux. Un superbe paysage pour accompagner ma tenue très simple malgré l'imprimé original de la robe. Encore une robe longue me direz vous, je suis en effet une adepte des robes longues, vous en verrez donc régulièrement sur le blog même si je vous réserve encore d'autres surprises. J'espère que vous appréciez ces changements de paysage sur les shootings, nous essayons de diversifier afin d'être le plus possible en adéquation avec l'esprit de la tenue. Assez de blabla pour aujourd'hui, je laisse maintenant place aux images...

PS: Don't forget my facebook page











2 comments:

  1. the photos are so artistic!:) and the dress looks lovely with the whole scenery!

    www.lorietta.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your lovely comment, it is so important for me to know what do you think about my posts. My photographer will be happy to read your comment.

      Delete